torsdag 23 april 2009

Vet att jag varit lite dålig

på uppdaterandet den senaste tiden - men jag har varit ännu sämre på att scrappa!

Därför är jag glad över att kunna meddela att jag har skapat i kväll!

Här får du en liten sneak peak - men inte mer än så för det är från mitt senaste Papprikauppdrag - och jag är inte riktigt klar...

Skyltarna kom till tack vara Helena! En av mina senaste inspiratörer! Det är alltid lika kul att hitta till nya bloggar - och att jag dessutom lärde känna Helena för ca 12 år sedan är extra kul. Hon dök upp i mitt/vårt liv igen för knappt ett år sedan.

Nä, nu ska maken och jag gå och kolla på något av alla timmars inspelat... Det är väl nackdelen med inspelningsbar hårddisk - vi spelar in en mängd bra (eller ibland mindre bra) saker - men har aldrig tid att titta!

Ha en bra fredag! I morgon skapar jag förhoppningsvis vidare.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Önskar dig en trevlig helg om du inte dyker upp på Papprika imorgon. Kram!

annannadesign sa...

Nej, jag hinner nog inte i morgon - tyvärr! Konstigt vad mycket man ska hinna med de dagar man är "ledig"...
Kram!