söndag 3 maj 2009

Ett av alla


kort jag gjorde i går. Jag tror det blev fem nya kort, och dessutom lite annat.

Fjärilen köpte jag för ett tag sedan, den har jag trånat efter ett tag, men stämpeln är sprillans ny från Papprika i går. Så när jag kom hem var jag ju tvungen att prova. Men jag tror att jag behöver gå kursen Katarina;)

Sedan fick jag hjälp av hjälpsamma Peter med att rita en gitarr. Så här blev den till slut:

En bit kartong som jag embossade med White and silver sparkle och svart (på halsen). Silverfärgade brads fick bli stämskruvar, lite metalltråd fick bli strängar - åhh hej och hå vad kul jag hade när jag byggde! Vad den ska vara till får ni se en annan dag - den ingår i en present.

Over and out!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Wow vilka fina alster. Gitarren blev ju jättehäftig. Kram!

Carina sa...

Wow!! Snacka om skapande, superfint.
Kram Carina