lördag 9 maj 2009

Kalas

Ebba går på kalas i princip varje helg. Många presenter och kort blir det. I går kväll hade jag för en gångs skull tid och inspiration samtidigt, så det blev en liten altrad låda istället för traditionell inslagning av presenten till V. Eftersom det är en sjuåring som ska ha den, dekorerade jag inte alltför mycket - om fjärilen kommer att överleva återstår att se...

Min underbara fjäril har som sagt fått jobba igen, några blingstenar (blommor), lite gamla pappersrester, och ett grönt band. Asken är fylld med kulor och en kulpåse.

Ha en bra helg!

3 kommentarer:

Katarina sa...

En underbar liten ask du gjort som säkert kommer bli en liten favorit. Trevlig helg. Kramar!

Carina sa...

Kan bara instämma, underbar!
Kram Carina

Anki sa...

Kul med en annorlunda present inslagning. Du är så duktig på att dekorera lådor. Ska snart försöka mig på att dekorera telådorna jag köpte för en tid sedan.