torsdag 28 maj 2009

Sjuk...

Är hemma sjuk... Näsan rinner, jag nyser en gång i kvarten och halsen är tjock som... jag vet inte vad! Trist! Och framförallt så har jag inte tid! På måndag ska betygen vara satta...

Jag satt alldeles nyss och tyckte synd om mig själv och surfade runt lite. Ni som känner mig vet att jag gillar Coldplay. Vi var på konsert med dem i höstas, jag och maken - och när biljetterna till nästa konsert släpptes köpte vi nya. Det är musik som gör mig glad! Så för att muntra upp mig lyssnade jag på lite youtubeklipp - och ramlade in på det här:




Snacka om musikglädje! Nästan så att jag önskar att jag aldrig hade lagt ner mitt pianospelande! Nä, åter till sjuksängen!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Förkylningarna har en tendens att komma när vi inte alls vill ha dem. Krya på dig. Många kramar!

Jenny sa...

Ja du får ta och krya på dig.

Vilket musik klipp! så mäktigt, måste lyssna om denna när jag inte har två barn som var tredje sekund roppar mamma, mamma.

Olivia sa...

Helt j-vla fantastiskt! Jag ryser!!!

Krya på dig! KRAM

Katarina sa...

Nu har jag också fått den där tråkiga förkylningen. Missade minimaran på Papprika.Så trist. Trevlig helg!