fredag 13 november 2009

I did it, I did it!!

Ja, klarade tentan alltså om du inte hade fattat det;) Så skönt att kunna andas ut - för en resttenta just nu hade känts som lätt övermäktigt!

Jag har inte så mycket kul att rapportera just nu. Jag är helt tömd i skallen efter först tre timmars grammatiklektion och därefter 2½ timmars intensiva grammatikstudier tillsammans med tre kursare! Halv fyra var jag hemma... Då var det bara att samla nya krafter.

Som tur var har jag två stora och duktiga tjejer som lagade middag åt sig, mig och Ebba (för maken är ute och svirar i kväll), innan det var dags för mig att skjutsa Stina på träning. 19-21 på fredagar är en drömtid - not!

Nä nu ska jag återgå till mitt senaste projekt i scraphörnan. Men det är en hemlis än så länge...

6 kommentarer:

Carina sa...

Grattis till tentan!
Hoppas att du kommer till scraphörnan i kväll:
Kram Carina

annannadesign sa...

Ja - snart kanske... Fastnade visst här... Hmm! Hoppas köttet smakade bra!

Kram!

Katarina sa...

Vad skönt att det gick bra. Grattis. Trevlig helg. Kram Katarina

annannadesign sa...

Tack Katarina! Detsamma!

Kram!

Malin sa...

Grattis tjejen! Skönt med en avklarad tenta. Fattar inte hur du prkar jobba och plugga samtidig...och tre barn. Du är duktig du!

annannadesign sa...

Tack Malin! Det värmer - mer än du anar!