fredag 6 november 2009

Har gjort en telåda!

För länge sedan klädde jag tre telådor i papp och gav bort. Sedan gjorde jag en till Papprika. Jag har en kvar som jag tänkte göra till mig, men det har inte blivit av...

Häromdagen hittade jag en snygg telåda (att vika till själv) på nätet - så nu har jag gjort två. Ska bara bestämma mig för vilken jag vill behålla.

Det här var låda nummer två, anpassad till Liptons teer - här Rooiboste. Den andra är större, både på bredd och djup och passar enligt systeryster till något Chai-te hon hade hemma. Kanske lådan får flytta hem till henne...

Har använt min nya Martha Stewart kantstans, och dekorerat med gamla rub-ons (Die cuts with a view)

4 kommentarer:

Katarina sa...

Jätteläcker. Vilken bra grej att göra och ge bort med tepåsar i.
Kommer du lägga ut mallen?

annannadesign sa...

Hmmm, kanske... Jodå - tänkte nog göra en tutorial - någon dag - snart...

Kram!

Jenny sa...

Snyggt, du hittar så mycket roliga saker :)

annannadesign sa...

Jenny: Tack! Mall kommer...