söndag 22 november 2009

Vad månde bliva...

Har haft ont i halsen och huvudvärk sedan i fredags - men inget bryter ut! Vad segt det är! Just nu borde jag plugga, men hamnade här i stället... Så då visar jag lite av det jag gjort på sistone. Jag har scrappat en del och altrat diverse saker, men orkar aldrig fota...

Jag hittade en idé någonstans på nätet om förvaring av spellbinders och sökte vidare på fler lösningar. Min vana trogen var jag sedan tvungen att ändra i de olika beskrivningarna så att det passade mig! (Sök på övningskörning och spellbinders så får du se - vem som var först med det vet jag inte!)

Jag bestämde mig för att bara använda "gamla" papper - har ju drivor med sådana!


Nio sidor ryms utan att den är alltför tjock - men fler än så blir svårt för BIA-spiralen att klara av.

Eftersom jag "bara" har sex olika spellbinders så fick fjärilen från QK bo här ett tag...

Sidan består av en CS - 12x6 tum , vikt vid ca 8 tum. Under mönsterpappret sitter en bit av en övningskörningsskylt - med den magnetiska sidan upp! Övningskörningsskyltar är billiga och finns överallt - mina är från ICA Maxi. (Jag gjorde av med nästan två hela skyltar.)
Som du ser på bilderna med min fina markering (!) måste du skära bort lite (ca 1 cm) i innerkant, eftersom det bör gå att öppna "luckan".

Ute i kanten sitter en bit kardborreband (självhäftande).


6 kommentarer:

Katarina sa...

Den är så fin o jättebra verkar ju diesen sitta. Krya på dig. Kramar Katarina

Carina sa...

Den är så supersmart, och dessutom snygg;).
jag kommer nog med en snart också...tack för din coaching.
Kram Carina

annannadesign sa...

Tack Katarina! Ska nog ta en liiiten whiskey innan jag lägger mig...

Carina: Vassego! Väntar med spänd förväntan på att få se din!

Pernilla sa...

Snyggt!

Jag har varit risig i tre veckor nu, halsont, hosta, förkylning och nu senast i veckan har jag haft växeltemperatur. Typ feber ena sekunden, nästa helt bra. Mycket märkligt, skyller på sprutan jag tog i måndags. Nöff nöff. Få se hur den här veckan går, är utvecklingssamtalsdags... Då blir man ju ännu piggare än innan... :)

Pernilla sa...

Och nu menade jag ju inte att bara babbla om mina sjukdomar. Menade att det verkar vara ngt som går nu. KRYA PÅ DIG FORT!

Min mail ligger nere så jag har inte kunnat återkomma om det du mailade om. Hoppas den fungerar imorgon. Kram!

annannadesign sa...

Pernilla: Det är lugnt! Och tack...