torsdag 10 december 2009

Här är trist

- jag vet! All energi går till annat... Men i dag har jag faktiskt fått chansen att sitta i min scraphörna lite mer än vanligt. Vabbade med Ebba, eftersom hon reagerade med feber och allmän matthet på vaccinationen i tisdags. Men det jag gjort kan jag inte visa än! Jultider...

Helgen är proppad av aktiviteter, så det är bara att hålla tummarna för att Ebbas feber går ner snabbt! I morgon är farmor inkallad, eftersom maken och jag inte kunde enas om vem som var viktigast...


En bild från i helgen, när Claes fick chansen att leka med sin nya leksak - den här:

Bild lånad härifrån

Det har gått att fota bra med våra andra objektiv - ända tills tjejerna började med innebandy. De springer för mycket och för fort... Just på bilden här ovanför är det kanske inte så mycket fart dock...

Vill bara tillägga att de vann matchen som bilden kommer ifrån...

Ha en bra avslutning på veckan!

2 kommentarer:

Clabbe sa...

Snygg bild. Vilken bra fotograf! Sitter nu uppe på min anslagstavla.

Anonym sa...

Fotografen eller...