söndag 6 december 2009

Men hoppsan!

Här var det dött! Men jag lever i allra högsta grad...

Tja, vad har helgen bestått av? Hmm - grammatik... Rättningsarbete...

Men faktiskt en hel del kuligheter också! Jag började helgen med tjejmiddag hos Karin, fortsatte lördagen med en hel del scrap:) och avslutade söndagen med innebandymatch - där Stinas lag vann! Kul eftersom hon inte hunnit spela så mycket än, ny i laget som hon är. Däremellan har det alltså hunnits med en del grammatik och rättning och betygssättning och annat mindre kul... I alla fall så här i jultider när man helst av allt bara vill mysa och pyssla och baka och...

Jag har tyvärr inget att visa, för det ska ut på Papprikas adventskalender någon dag snart - sen kan jag visa! Fast ni kan ju får se mina telådor såklart. Tur att inte så många släktingar är här och tittar - för gissa vad de ska få i julklapp i år?! Telådorna kommer - kanske senare i kväll, eller i morgon.

Inga kommentarer: