måndag 24 maj 2010

Inspiration

Jag köper en del tidningar - just nu mest scraptidningar... De ger en sådan fantastisk inspiration! Jag skrev ju om ett sådant projekt jag gjorde i lördags.

I går gjorde jag en annan sådan tidningsefterapning;)

Små anteckningsblad för skrivbordet. Jag menar, hur snygga är anteckningsblock egentligen?! Min BIA har haft semester ett tag, men jobbade ändå snällt. Jag har inte stämplat på alla anteckningsbladen, utan på knappt hälften, jämnt fördelade.

Här syns själva anteckningsbladen tydligare.


Lite fjärilar måste vara med... Och ni ser väl att trädet är mitt blommande äppelträd;) Satte färg på några blad för ett mer levande intryck. 


Här ser man hela hållaren - den står för sig själv, lätt tillgänglig för att skriva listor på:)

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken rolig idé. Jag har inte fått min tidning än *snyft*. kram!

Carina sa...

Finurlig och snygg!

Kram Carina