söndag 23 maj 2010

Nyckelbricka

Gjorde den här nyckelbrickan i går eftermiddag - ni vet, ett sådant där speedprojekt!

Jag satt ute i solen och bläddrade i min nya tidning, och såg en urläcker nyckelbricka gjord i grunge paper. Eftersom jag köpte grunge paper när jag var på Papprika i onsdags, så SPRANG jag upp till scraphörnan och körde igång. 20 minuter senare var den klar. Grunge paper var ett helt fantstiskt material att jobba i!  

Bilderna blev lite sisådär (den ser helt skev ut, men det är den inte...), men ni förstår principen. Jag hade inget bra hemma att sy med, så det fick bli floss. Men det håller väl så länge det håller... Nu ska jag göra fler - kanske kan bli en bra present till barnens lärare?!


Baksidan pryds av en Tim Holtzpippi.


Nu måste jag komma på fler saker att göra med grunge paper. Carina gjorde urläckra blommor på Papprika i onsdags, dem får ni säkert se inne hos henne någon dag snart!  Några tips någon?!  

3 kommentarer:

Katarina sa...

Jätteläcker och annorlunda sak att ge bort. Kram!

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Helt och hållet ljuvlig!
Jag köpte grungepaper igår, dock har jag inte hunnit använda det ännu. Men nu blir jag ju jättesugen att prova jag med.

Ha en bra vecka och hoppas vi ses snart.
Kramelikram
//Carina A

Carina sa...

Tack för tipset, vad fint!!
Kram Carina