söndag 2 maj 2010

Långtråkig helg...

OBS! Detta är ett trist inlägg... Läses på egen risk...

Claes och Stina var borta 10-18.30 i går - för att samla pengar till innebandyn, så syftet var ju gott... Maja var med kompis hela dagen, så Ebba och jag fick fortsätta att roa varandra (som vi ägnat oss åt sedan i tisdags, då jag började vabba).

I dag drog C + S kl 10 - och har fortfarande inte kommit hem... Maja har varit med kompis, och är nu på sin gitarrträning. Och i kväll är det träning för C, M och S... Hur kul kan det bli?!

Ni fattar att jag är uttråkad va?!?!?!

Men jag har i alla fall pluggat en del medan TVn roat Ebba. Nä, nu ska vi nog fixa en liten fika hon och jag. TVn kan få vila en stund!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Har du inte pysslat när du var själv? Ha en bra vecka. Kram

annannadesign sa...

Nä, kan inte pyssla när humöret inte är på topp! Knäppt va?!
Kram på dig också!