söndag 30 maj 2010

Till mamma...

Här är kortet till mamma.

Den lilla älvan och texttagen ingick när jag köpte en scraptidning tidigare i våras. De små vita blommorna (med bling och annat jox i mitten) är från en ljusmanschett från min mormor, den stora vita blomman är av skinn och kommer från ett par gamla majaskor som var utslitna. Den vita blomman mitt på den stora blomman är dekormaterial från Tyskland.


Inne i kortet har jag satt en bit band som jag fått av mamma för länge sedan - hon hade sparat det från 70-talet (eller kanske ännu längre tillbaka) - och det har legat i mina gömmor ett tag... (läs några år!) Jag har suddat texten till mamma, den får ni inte se - utom möjligen du då Ulle;)


Hoppas din Mors Dag varit toppen!

1 kommentar:

Maja sa...

Vad fint det blev :) Älvan var söt ^^