tisdag 22 juni 2010

Kort rapport

Har inte ork att skriva så mycket - men vill i alla fall berätta att vi har en alldeles underbar vistelse på Gotland! Trots regn på förmiddagen i dag lever livet!

Det är precis lika underbart som vi mindes Visby - och det är inte klokt vilket underbart boende vi fått tag på! En lägenhet på ca 80 kvadrat - innanför murarna! Två minuter upp till handelsstråket på Adelsgatan... Behöver jag säga att vi gillar shoppingen här;)

I morgon blir det Kneippbyn - tjejerna vill bada... Själv får jag väl offra mig;)

Kram på er!

2 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Visby är verkligen en härlig plats att vara på.
Ta hand om er och ha en fortsatt skön vecka.
Kram
Carina A

Susy sa...

Vad härligt ni har det!!!
Ikväll ska Oliver och jag på Papprika och gråta en skvätt...
Kommer sakna dig och dina underbara kurser, men jag hoppas verkligen att vi kommer att synas någon gång!!!!

KRAMIS SUSY