lördag 26 juni 2010

Nya mål!

Och jag ledsnar aldrig på solnedgångar! Här är midsommaraftonens utsikt från vårt vardagsrum i Visby - fotad med min mobil. Claes tog en bild för några timmar sedan - då såg det ut så här.


Kameran är säkert fylld med hundra solnedgångsbilder vid det här laget. Utsikten från vår lägenhet är helt fantastisk. Det enda som varit svårt att föreviga är alla underbara dofter; nyponrosor, kaprifol och nytjärade hus.

Nu lämnar vi idyllen i Visby och styr kosan mot Varberg. Där trivs vi också bra! En vecka med mina älskade päron. Vi håller tummarna för ännu mer sol. Hoppas ni alla har det bra i sommaren!

2 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Soluppgång och nedgång får man sällan förmycket av......... vackert!

Ha det så skönt i Varberg.
Kram
/Carina A

Katarina sa...

Solnedgångar kan man aldrig få för mycket av ej heller underbara doftintryck. När jag var liten ville jag komma på hur jag kunde få ner lukten av nyslaget hö i en burk och öppna den under vinterhalvåret och minnas tillbaka till sommaren och landet. Ha det fortsatt bra till vi ses. Många kramar Katarina