onsdag 22 september 2010

Cutiepie

Det finns ett kort på mig och yngsta guddottern som jag bara älskar! Och i helgen tog jag också chansen att scrappa det.

Utmaningen här bestod av ett skivomslag - i skrivande stund har jag glömt bort med vilken grupp eller artist! Totalt stiltje i hjärnan...

Här är LOn i alla fall:


Jag har inte direkt lyckats med fotgraferingen - det ser helt skevt ut - men så är det inte i verkligheten! Jag har stämplat på frystejp efter tips från Tesa Prickiformar - hur kul som helst! Textstämpeln är gammal, men de andra är från ett underbart stämpelset från AltheasMix.


Min devis är fortfarande less is more - vilket kanske märks;)

Edit: Tack Carina som har bättre minne än moi;) Så här såg skivomslaget ut som vi skulle inspireras av:



2 kommentarer:

Mitt pyssel Å Hem sa...

Den här LOn blev verkligen helt super duper fin. Skivomslaget var Joey Tempest.
Om hundra år kanske jag kan lära mig att scrappa less is more :--), då skall jag göra en likadan som du gjort nu. Den är kanon!
Ha en fin dag!
Kram
//Carina A

Katarina sa...

jag gillar också den här Lo:n jättemycket. Det blev så snyggt när du stämplade på frystejpen, måste testa. Ha det gott. Kram kram