torsdag 2 september 2010

Lovar så mycket...

... men tiden är så knapp!

Här är min LO från häromdagen.

Blev så trött på den romantiska Websterpages-looken (som var ungefär det enda jag jobbade med en period), så det fick bli en rak och fyrkantig LO.

Symaskinsöm och egentillverkade, enkla blommor, ingen edgescraper, snålt med ink, nästan lite tacky bling - gllar den här LOn! Framförallt gillar jag fotot - och att jag lyckades få det i fokus!


Blingen med röda stenar köpte jag riktigt billigt i Ullared i somras. Hittade mina andra fynd därifrån häromdagen - ska bara ha tid att använda det också!

6 kommentarer:

Katarina sa...

Ja, Lo:n blev jättefin. :)

Jenny sa...

Stiligt, gillar den massor, Grafiskt stilrent. Bra gjort att kunna skifta stil sådär.

Kram Jenny

annannadesign sa...

Tack tjejer! Jag gillar att testa olika stilar - men kommer oftast tillbaka till det enkla - det utan alltför mycket prydnader.
Kram!

Carina sa...

Fint, härligt att se olika stilar. Blir så sugen på att scrappa.
Kram Carina

Åsa Aura sa...

Jättefin!!!!
Jag gillar också bilden. En verkligt bra bild som säger mycket.
Sköt om Er

annannadesign sa...

Tack Åsa! Snart dags för en prommis kanske...?

Kram!