måndag 20 september 2010

Scrappat...

Fick så mycket gjort på scrapträffen i lördags!

Det enda sättet för mig att få något gjort på träffar överhuvudtaget, är att hoppa på utmaningar, så det gjorde jag! Av sju möjliga var jag med på sex utmaningar... Och fick pris för två;)

Här kommer en av helgens LO. Resten kommer senare i veckan. Allt som allt gjorde jag tre LO, en liten låda och fyra kort! Det är mer än jag gör en normal månad. Jag är dessutom nöjd med allt:) (Mer eller mindre i alla fall!)


Den här utmaningen handlade om att sätta journaling i fokus. Jag skrev ner lite typiska saker om vart och ett av kusinbarnen. Pappret som var helt ljuvligt i sig (köpt under dagen hos Scrap-Perra - av märket My Minds Eye.) - krävde inte så mycket pynt tyckte jag, så lite pärlor från Scrapmoment och pearlmaker fick räcka!

5 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Jag som sett den irl vet att den är superduper fin och bra text.

Kram
/Carina

Lisa sa...

Vad fint, vad duktig du är! Önskar att jag vore så pysslig, men jag har tummen mitt i handen när det gäller sånt..

annannadesign sa...

Det trodde jag också tills jag hittade scrappen! Och du som tar så underbara foton! Det är en perfekt kombination av hobbyer/hobbier/hobbys:)

Lisa sa...

:) Kanske ska försöka.. Jag har testat lite digital scrapping, men har inte riktigt tid till det nu när jag har så små barn. Kanske framöver.. Finns nåt terapeutiskt över att sitta och klippa och klistra också. Jag och Isak gjorde vykort till mormor & morfar igår med utstansade stjärnor & stämplar. Fär väl klassas som pyssel om än på kraftig amatörnivå! ;)

annannadesign sa...

Jag har inte testat digitalt - det jag behöver är nog just det terapeutiska med papper och lim och pilljobb... Jag tillbringar alldeles för mycket tid vid datorn ändå!