måndag 27 september 2010

hösten kommer...

Sakta kommer den smygande - hösten... Och hemma hos oss har det börjat gå åt värmeljus igen!

Detta kit gav jag bort när jag var bortbjuden på Afternoon Tea i helgen. (Men jag glömde det hemma - så gåvan blev något försenad...)


Lite blommor, pearl maker och fjärilar. Pappret är gammalt - men jag tycker det är kul att rota bland de gamla godingarna. I början köpte jag ALLTID två av varje papper - "för säkerhets skull"!! Med resultat att jag har huuuur mycket papper som helst! Några av dem är sedan 2004... Ooops!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Så fint. Det är ju så roligt att ge bort något vi gjort själv och det är alltid mycket uppskattat. Ha en bra vecka. Kram kram

Carina sa...

Fint ! Det är bara vi insnöade som brytt oss om vilket papper, gammalt eller nytt men nu bryr vi oss inte längre ;) miljövänligt, använd det vi har.

Kram Carina

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Ååååå va inspirerad jag blev nu! Jag måste också försöka mig på detta. I helgen ska jag nog hinna pyssla lite tror jag.
Må så gott!
//Carina A