tisdag 23 november 2010

Ett annat projekt från Whiff of Joy

Skrev om ett annat påbörjat projekt häromdagen. Här kommer det, även om jag inte riktigt är klar ännu.
En liten minipizzalåda, även den som sagt inspirerad härifrån.

Jag har dekorerat med ljuvliga ängelpapper som legat i min gömma ett tag. Från? Tja, det var en bra fråga... Den stora metallblomman är från Panduros outlet i Ullared, den lilla (som håller på att ramla av sin glue dot, är ett örhänge från rea på Ur och Penn för lääängesen.)


En öppnad pizzalåda... (som ni ser har jag gjort två - bra såhär i juletider...)


Här är den delen som inte är klar. Det ryms ca sex stycken kort (om de inte är helt platta, då kan man trycka i fler) - så det är den delen av fabriken som behöver jobba vidare;) Tre kort till/låda ska det bli. När orken infinner sig...

3 kommentarer:

Carina sa...

Åhh vad mycket fint du har gjort, mycket inspirerande. Det kanske kan bli ett av helgensprojekt för mig. Jag kommer sakna Dig, hör av dig om du ändrar dig, jag har plats i bilen;).
Kram carina

annannadesign sa...

Jag kan inte ändra mig - måste ju skjutsa barn... Men oj vad jag är avis på er som kan!

Katarina sa...

Jag säger detsamma, jag kommer också sakna dig. Vilket fint projekt du gjort. Bra julklapp. Kram kram