lördag 13 november 2010

Long time ago...

För sju år sedan gjorde jag det förra gången. I morgon ska det ske igen... Föremålet för uppståndelsen är en annan, men arbetsinsatsen blir ungefär lika tuff!

Vad i hela friden snackar hon om undrar ni nu?!

Det här är det jag bävar för inför morgondagen:


Den här Barbietårtan gjorde jag till Stinas 6-års-kalas. I morgon har Ebba (fyra månader försenat) kalas, och har önskat en sådan här... Upp till bevis!

Jag hoppas jag återkommer med bildbevis i morgon kväll! Håll tummarna!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Viken underbar tårta. jag förstår att hon vill ha en sådan. Det skulle jag också velat haft i den åldern. Hoppas kalaset blir bra. Ha det bra tills vi ses. Många kramar Katarina

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Vilken underbar och rolig idé!!!!
Jag längtar till att få se årets version.
kram kram
//Carina A

Jenny sa...

Helt underbar tårta. Lycka till imorgon :)