måndag 13 december 2010

Klar!

Äntligen klar med alla ljuslådor! När man väl får upp farten, så går det lite snabbare...

Fem av dem ska egentligen inte alls vara till värmeljus, utan till chokladpraliner, därav storleken.


Hade ont om juliga papper hemma, så jag åkte till Panduro - det är det som ligger närmast. Tur det finns scrapbutiker på nätet säger jag bara, för snacka om värdelöst utbud!! Ett snyggt papper hittade jag - och det kostade 29,50... Hallå!

Det fick bli dessa i stället - jag gillade dem egentligen inte, men köpte dem ändå - och när lådorna väl var klara blev jag nöjd.

Jag ville ha några juliga blommor också, men si mitt förråd innehöll inga sådana - så då fick jag uppfinna mina egna... Julstjärnor - det ser ni va?!


Ha en bra vecka!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Åh vad fina de blev. Jag tycker bannerstämpeln är så otroligt fin. Lägger på brevet idag. Ha en bra vecka. Kramar Katarina

Katarina sa...

Glömde säga att blommorna var jättefina och passade jättebra på askarna. Kram

MiaMaria sa...

De blev jättefina! Blommorna och bannern gör ju asken, och pappret var ju rött och vitt så det passar väl till jul :)

Panduro är bra att de finns, men just för scrapbooking är det inget vidare med dyra och få papper :S

Carina sa...

men oj vad du jobbar på, snygga!!!

Kram Carina