onsdag 8 december 2010

Tid...

Gott om tid har jag ont om!

Fick i dag en beställning på 8 ljuslådor från mina kollegor! Det är bara att starta fabriken...

Dessutom har en butik i närområdet sagt att de vill ta in mina saker, så nu ska jag producera tio lådor och tio kort till dem! Det är bara på försök till en början - men om det blir mer varaktigt lovar jag att visa bilder därifrån - en helt underbar butik!!

Hmm, att jag jobbar 60% och pluggar 50% hade jag visst glömt...

Med detta inlägg vill jag bara säga att det nog inte kommer att dugga särskilt tätt med inlägg här på bloggen den närmaste tiden...

4 kommentarer:

Jenny sa...

Vad roligt med uppdrag, det är du värd! och visst står mer timmar på dygnet högst upp på önskelistan :)

Har sökt på nätet efter en tutorial på värmeljus lådorna men inte hittat något.Du har ingen länk eller en liteb mall att lägga upp ;) flört.
Kram Jenny

annannadesign sa...

Hmm, kan ha hittat på den själv - efter att ha sett "teljuskorten" som finns på nätet. Jag ville ha en låda, men utan kort. Jag fixar till en tutorial - kommer senast i helgen!

Jenny sa...

Tack så mycket. Kram Jenny

Katarina sa...

Vad roligt med beställningarna. Tänk inte på uppdateringar på att du måste uppdatera bloggen. Vi är glada när de kommer en uppdatering. Det viktigaste är att du mår bra och inte stressar ihjäl dig. Kram kram