söndag 19 december 2010

Vilken helg!

I går pysslade jag tillsammans med sisådär en 1000 barn i konserthuset... Vilken dag - het klart en utmaning, men en kul sådan! Jag stod där tillsammans med ca 10 andra pysselnissar och hjälpte barnen skapa små saker att hänga i julgranen bl.a. Som sagt, det var superkul, men jag var något mör efter dryga sju timmars pysslande!

I dag har jag trotsat snökaoset och skjutsat fram och tillbaka... På eftermiddagen fick jag äntligen ägna mig åt min scraphörna igen... Nu har jag bara en beställning på tre julkort kvar, sedan blir det zzzz... för min del!

Innan jag knyter mig tänkte jag bara slå ett slag för Fiskars nya skärmaskin! Wow, vilken toppenskärare!

Bild lånad från Fiskars

Köpte den av AltheasMix förra veckan. Så mycket bättre än den gamla!

Over and out:)

3 kommentarer:

Malin sa...

Men vilket kul uppdrag! Varför har jag inte hört om det tidigare?

Massor av julkramar!

annannadesign sa...

Jag har så många uppdrag just nu, att jag knappt hinner sova... Det kan vara anledningen;)

Kram på dig också!

Tina sa...

Åh, den har jag önskat mig i julklapp... Min Tonic Studios har gett upp....