lördag 13 juni 2009

Ett till kort

Har ägnat dagen åt hemmet, maken och jag, så det var först nu nyss jag hann sätta mig i min scraphörna.
Bland det sista jag såg i går var en blomsterkrans på Sukkersötts blogg. Med den i minnet satte jag mig så i min scraphörna för en stund sedan. (Jag var för slö för att logga in på datorn...) Så här blev det:


Inte alls likt - men jag gillar mitt kort ändå. En mängd olika blommor, lite wire, lite spets och lite bling och sen var det klart.
Nu blir det dock inget mer skapat i dag - dags för sängen. I morgon fortsätter vi ägna oss åt hemmet, bl.a. med hjälp av IKEA...

2 kommentarer:

Katarina sa...

Ett jättehärligt kort som ger midsommarkänsla. Hoppas bara vädret blir bättre till fredag. Kram Katarina

Carina sa...

Sommarkänsla är rätta ordet, kortet är jättefint! Härligt att få til lite skapande, själv tar det nog till onsdag när jobbet äntligen är över..

Kram Carina