måndag 29 juni 2009

Fler bilder

Först ut en brudnäbb... Hon har tjatat i två månader om att få använda sina fina klackskor - utan resultat dock. Hon hade dem på sig från klockan 12 till klockan 0.45! Direkt när hon vaknade i söndags sa hon: Nu får jag ha skorna när jag vill! Och hade dem också mycket riktigt hela dagen. Själv står jag knappt ut med att ha några skor på mig över huvud taget!

Här står jag och pekar med hela handen;) Lätt skymd är kära syster. Tillsammans hade vi det ärofyllda uppdraget att vara någon blandning mellan värdar/toastmasters. Det gick bra! Alla överlevde;)

Dagen till ära hade snälla Ulle fixat inte bara bruden, tärnan och de tre brudnäbbarnas hår - hon tog sig an även mig. Tack igen!

Skulle gärna visa fler bilder, men jag vet inte riktigt vilka som tycker att det är OK med att finnas på bloggen.

Inga kommentarer: