fredag 12 juni 2009

Skapat!

Äntligen har jag röjt så mycket i min hörna att jag får rum att skapa där igen! Det blev en post-it-hållare till en kollega.






Har suddat mina ord till henne om du undrar varför det är så konstigt vitt...

Därefter blev det ett kort till en annan kollega. Hoppas verkligen att ingen av dem hittat hit!


Prästkragen är lätt att göra med hjälp av ett QK-löv och en cirkel. Jag trodde jag hade visat "löv-blommor" förut, men hittar inget sådant inlägg, så här får du kika på fler roliga sätt att använda sina dies och stansar.

Kan du förresten ana att jag är lite förtjust i mina nya spellbinders?!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Jättefina presenter. Hoppas allt är bra. Trevlig helg.
Kramar Katarina

annannadesign sa...

Hej!
Nu var det ett tag sedan :(

Hoppas du mår bra! Livet har rullat lite snabbt sista tiden, men snart ser jag en ljusning...

Kram!