tisdag 9 mars 2010

Ett snabbt kort

Det här kortet gjorde jag på en kvart. Hurra - jag har inte glömt hur man speedscrappar! Eller tja, scrap och scrap...

Jag ville gärna testa min nya kantstans som jag fyndade på GeKås förra veckan för 24,95... Bandet/garnet fyndade jag på Panduros outlet för 15:- tillsammans med sex andra band. Övrigt material Papprika såklart! Stämpeln köpte jag för någon vecka sedan - men inte använt förrän nu. Ett helt underbart set med stämplar från Inkadinkado. Lite pearl maker fick vara med också. Jag har svårt att låta bli att använda dem...

2 kommentarer:

Carina sa...

Kortet är underbart.
Vad fin stansen är. vilka klipp;9
Kram Carina

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Härligt kort. Snabbscrap..... det skulle jag behöva lära mig.

Kanon med schemalagda inlägg ;-)
Kramis
//Carina A