fredag 12 mars 2010

Värme!

Som jag har frusit denna vinter har jag nog aldrig gjort tidigare! Kanske inte så konstigt i och för sig...

Därför blev jag så lycklig när jag fick chansen att köpa ett par tovade tofflor. 


Här har jag fotat Ebbas fötter. Hon tar av sig sina strumpor så fort hon kommer innaför dörren, och bor sedan i dessa!


Helst skulle jag vilja ha ett par i varje färg! Jag tycker att de är superläckra! Och efter en kvart med dem på fötterna har man fått upp värmen alldeles fantastiskt. Jag har de senaste åren använt billiga "fårskinstofflor" från Hötorget - inte hälften så effektiva. Så nu är det slut på kalla fötter för min del!

Vem som gör tofflorna? Ja, hon heter Ingela och är min kollegas duktiga svärmor - en mångsysslare - eller ska jag kanske säga mångpysslare...

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Härliga tofflor!

Och ja, jag köpte Läkerolasken alldeles nyligen ;-)

Tack för titten hos mej!

Ingela sa...

Åh, vilken härlig blogg du har. Du gör så mycket fint. Läckert kort mamma får idag.
Så roligt för mig att få se mina tofflor här i din blogg. Så glad jag blir att ni är nöjda och tycker om dem. Jag jobbar på med "beställningen".