måndag 15 mars 2010

God läktarkultur

Sedan Stina började med innebandy i höstas har jag hunnit bli helt såld på denna sport. Det har jag ju skrivit om ett par gånger...

I lördags fick jag vara med om en mamma, tillhörande motståndarlaget, ropa "bra!", och liknande när våra tjejer missade bollen eller gjorde något annat fel. Alltså, istället för att heja på sitt lag/sin dotter så buade hon åt våra tjejer. Och döm om vår förvåning när hela motståndarsidan satt och buade (inte jättehögljutt, men ändå!) åt våra tjejer! Pinsamt!!

Vad skönt att våra tjejer vann med 3-1!

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh vad dåligt gjort! Vilken förebild är man då för sitt barn?

annannadesign sa...

Nä, jag vet! Pinsamt var ordet! Har mer att tillägga, men jag tar det när vi ses om en stund:)

stina ~maräng~ sa...

Nää...så dåligt av de vuxna! Gôtt för era tjejer att de vann, med sådant motstånd på läktaren.
Kram! Stina