fredag 16 april 2010

En klocka

Jag älskar att dekorera nya klockor till hemmet! Härhär, här, kan du se fler gamla klockor! Den som hänger i min scraphörna hittar jag ingen bild på - den har hängt där i över ett år! Får nog återkomma med den, för den har samma färg som en sommarhimmel...

Den här får dock inte bo hos mig - den ska flytta till Papprika - kanske redan i helgen...


Jag älskar verkligen det pappret - ja, alla papper ur den serien! Du hittar dem självklart på Papprika! Vill du veta mer om material får du läsa här.

5 kommentarer:

Carina sa...

Supersnyggt! Inspirerande:)
Kram Carina

Katarina sa...

Klockorna du gjort är jättefina. Rolig idé att altra klockan. Trevlig helg. Kram K

Sofia - SofiaFj sa...

JAg gillar den mycket!!!!

Anonym sa...

Hej!

Såg inlägget om ditt loppisbesök nedan och ville bara fråga vart den ligger? :) Loppmarknaden alltså.

annannadesign sa...

Tack tjejer - den hänger numera på Papprika.

Hej du anonym - om du avslöjar vem du är, kanske jag avslöjar min loppis;)