tisdag 27 april 2010

Pop-up-bok

Är hemma och vabbar i dag, och snor en stund till ett litet inlägg...

Jag gjorde en liten pop-up-bok för ett par veckor sedan. Den bor för tillfället på Papprika, men ska få flytta hem till oss igen efter den 27 maj. Den här typen av minibok/album är perfekt om du har en serie bilder som är för många för en albumsida, men som du ändå vill använda tillsammans. 5-8 bilder är lagom.







Hur man gör en sådan får du veta om du kommer den 27 maj för då har jag kurskväll på Papprika... Ring Mallan och se om det finns några platser kvar. Hoppas vi ses!  

6 kommentarer:

Katarina sa...

Den är såå fin. Helt underbar. Kram

annannadesign sa...

Tack vännen! Har inte använt stämpeldynan än - kanske i kväll...
Kram!

Tina sa...

Vi ses på kursen! Ser fram emot det... :-D

/Tina ("lärarkollegan" från kortvikarkursen som ännu inte skaffat någon blogg (syftningsfel, jag vet! ;-)))

annannadesign sa...

Dags att skaffa en då med andra ord...

Kul att du kommer på kursen!

//AK

Tina sa...

Hej igen!

Jag har en fråga ang. kursen. Jag antar att man ska ta med sig egna foton, men är 8 max-antalet? Och hur stor blir boken? Kommer vi få välja papper själva eller är det utvalt? Och kommer det bli tid att dekorera eller är det meningen att man får fortsätta hemma?

Ok, det blev mer än en fråga...

/Tina

annannadesign sa...

Hej Tina!
Bra frågor! Jag lägger ett inlägg på Papprikas blogg i morgon eller senast lördag med svar på dina frågor + lite annat. Det kanske är någon mer bland kursdeltagarna som vill ha svar, och alla har nog inte hittat hit...
//AK
PS. Var är din blogg;)