söndag 11 april 2010

En LO!

I fredags kväll tittade jag på Så ska det låta samtidigt som jag scrappade lite i min hörna. Med tanke på hur illa det lät (jag får rysningar bara jag tänker på det...) så är jag riktigt nöjd med den här... Det är - trots de skrikiga färgerna - mer harmoni i min LO än i Petra Medes sång...

Jag har en vanlig CS som bakgrund. Jag har sprayat den med lite glimmermist, och därefter stansat ut en mängd cirklar med hjälp av min Cuttlebug och spellbinders i olika storlekar. Småprickarna kommer från olika bokstäver (cirkeln i ett "o" t.ex.). Layouten blev precis så busig som jag ville ha den. Detta var den tionde sidan till min BOM (den är det enda jag scrappar i liggande letter).


Fotot är taget för ett och ett halvt år sedan ungefär, när jag sitter på min favvoplats i Varberg. Det är dagens bästa stund - jag har promenerat i morgonsolen en timma, duschat och äter en tallrik fil i solen. Tror du jag längtar efter sommaren - då tror du rätt!

3 kommentarer:

Carina sa...

Somrig och mycket härlig Lo!
Det låter dessutom som en toppen morgon. Jag längtar..

Kram Carina

Katarina sa...

Åh vad härligt det låter. Sommar mornar är såå underbara. Jag längtar också. Fin Lo. Kram!

Malin sa...

Härligt busig och solig. Ser enormt skönt ut!