onsdag 2 mars 2011

En LO

Förutom en trave kort har jag faktiskt gjort tre layouter den sista tiden! Wow!

Här kommer en av dem. Snart kommer en till. I en helt annan stil... Den tredje kommer så småningom - tänkte tävla med den:)


Massor av masker (gammal spetsgardin nere till höger, punchinella uppe till vänster, Tim Holtz - ganska uppenbart va;)), mist, distresser, rivet papper av tre olika tillverkare, en tag, en journalingruta, blommor av papper och grunge paper... Fråga om det är något du vill veta!

Guddottern ska få den här när vi ses nästa gång - om ett par veckor! I dag i telefon sa hon först: "Jag gillar dig", därefter kom hon tillbaka till luren en stund senare: "Jag älskar dig" Det kan få en gudmors hjärta att smälta!

4 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Jag säger WoW.
Härlig LO.
Skönt att se att bloggsemestern är slut ;-)
Kramis
/Carina

Evgenia Levitskaya sa...

so funny and nice page

Katarina sa...

Läcker LO. Skönt säger jag också att din blogg semester är slut;)Ha ett fortsatt bra sportlov. Kram kram

Jenny sa...

Underbar LO, både tuff och romantisk, håller med tidigare inlägg, Wow!

Kram Jenny