torsdag 17 mars 2011

Kanske säkert att visa...

eller så är hon här och smyger syrran...

Här kommer i alla fall yngsta guddotterns present. Storasysters visade jag för ett tag sedan. Eftersom vi inte har lika många foton på lillasyster fick det bli något annat än en bok till henne...

En dörrskylt!


Närbild av färgad och stämplad chip boardbokstav


Eftersom udda antal är att föredra rent estetiskt fick det bli ett litet hjärta på slutet.


Jag har inte kommit på idén själv! Men eftersom någon har lärt mig att inte alltid avslöja mina källor, så gör jag väl inte det då!

Hoppas du får en finfin helg!

6 kommentarer:

Olivia sa...

Superfin skylt! Älskar den!

Katarina sa...

Vilken fin skylt hon får av dig. Kram kram

Jenny sa...

Mycket snyggt.
Trevlig helg! Kram Jenny

Malin sa...

Jättefin vännen! Hon kommer att bli så glad!

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Så fin och garanterat roligt att få.
Jag har aldrig gjort "flaggor" men blir så sugen nu.
Ha en skön helg nu.
Kram kram
/Carina

Carina sa...

Superfin!!
tack för tipset.
Kram Carina