fredag 25 mars 2011

Fler kusininlägg

Jag har inget scrappat att visa upp - och tror tyvärr inte jag hinner sitta där i helgen heller :(

Denna veckan har gått i 110 km/h, så i går när det var pluggdag hade jag svårt att varva ner... Borde kanske satt mig en stund i scraphörnan då, men det gjorde jag inte.

Så här kommer lite fler kusinfoton så länge.



Jag vet inte om det går att se Toras mun när hon åker här i Majas knä - men hon ser alldeles förskräckt ut! Och jag började fundera över vilken dålig gudmor jag var... När hon kom ner hade hon dock bara ett ord: IGEN! Maja har väl inte åkt så mycket rutschkana sen hon var fem!

Ha en riktigt skön helg!

2 kommentarer:

Malin sa...

Äh det var väl inte så farligt! Själv tvingade jag barnen att åka en läskig bergochdalbana i Paris och Agnes grät hela tiden... Tror du jag kände mig som en dålig mamma?

Katarina sa...

Vilken härlig rutchkana. Vilken mysig dag. Ha en trevlig helg. Kram Katarina