torsdag 31 mars 2011

I ett svagt ögonblick

tänkte jag faktiskt söka DT-jobb... Men insåg att det kanske inte riktigt går ihop med att skriva B-uppsats och jobba... Eller så är det det gör;)

Hur som helst så påbörjade jag denna altrade burk i ett sådant "anfall". En olivburk som är väl urdiskad. Älskar formatet, och min första sådan klädde jag för säkert femton år sedan - långt innan jag visste vad scrap var! Men inte var den lik den här inte!



Jag har först klätt den med gamla noter - Mozart om jag inte minns fel... (Fyndade massor på loppis för ett tag sedan.) Sedan har jag fyllt på med matchande papper från Pion Design. Blommorna också utstansade i Mozart. Lite rosor, havpärlor, spets, pearl maker och pärlfloss har jag också med.



Här kan man se att botten inte är tillbakasatt ännu. Ska fylla den med godsaker och ge bort så småningom, men vill ju att godiset ska vara färskt:)

6 kommentarer:

Katarina sa...

Den här asken är såååå undebar och jag har sett den live och då är den ännu vackrare att se på. kram kram

Kortina sa...

Tjusigt! :-D

Evgenia Levitskaya sa...

WOW! Great idea

Malin sa...

Snygg, snygg, snygg!!!

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Underbar!

Å du grattis!
Kram
/Carina

Jenny sa...

Underbart vacker altrad burk, bara helt perfekt. Hmmm synd att man inte äter oliver.
Kram Jenny