torsdag 31 mars 2011

Facebook

Alltså Facebook är helt fantastiskt! (Även om jag inte är särskilt aktiv där...)

Jag har nog aldrig fått så många grattis på en dag, som jag fått i dag! Facebook, sms, telefonsamtal! Strid ström hela dagen:)

Gamla vänner, nya vänner, gamla elever, nuvarande elever, släktingar... Och många av alla dessa har antagligen fått en påminnelse via FB. Det är coolt!

Så än en gång, tack alla söta som grattat mig på min (hmmm) 32-årsdag! Eller som en klasskompis till Ebba sa i dag: Är du Ebbas mormor? Tack för presenten din lilla skitunge!!! Tur jag har humor...

Supernöjd med dagen, avslutar jag den med slötittande på TVn med maken. Puss på er!

PS. Och det bästa av allt: Vi firar på lördag också:) Jag med att scrappa med goda vänner hela dagen, familjen med att laga middag till mig!

PPS. Jag vill ha lax till middag - det finns i frysen;) Pressad potatis med romsås blir bra till! Fast oxfilé går också bra - finns också i frysen...

5 kommentarer:

Katarina sa...

Ja visst är det skoj att bli grattad av så många. Tänkte precis samma sak i höstas. Kram

Jag sa...

Grattis efterskott :) Hoppas att du hade en skön dag i går Katarina

Jenny sa...

Här kommer ett grattis till i efterskott, från en som inte har någon vidare koll och ingen facebook.
Hoppas du får en underbar lördag med scrapp, vänner och god mat.
Kramisar/ Jenny

Tesa sa...

Stort grattis i efterskott:)
Fnissade gott när jag läste om skitungen...hahahaha.
Ha en skön helg!
Kram Tesa

Tesa sa...

Glömde tacka för dina länkar:)
Kram Tesa