fredag 4 mars 2011

Less is more

Ja, jag sa ju det - den här LOn är helt annorlunda! Och jag älskar båda stilarna! Men min devis har ju ofta varit att "less is more". Nu har jag dessutom hittat en blogg på det temat. Kolla in!

Men det var ju inte det detta inlägg skulle handla om... utan den här:

Bårderna runt omkring är urgamla - aldrig använda... Mönsterpappren köpte jag av Scrap-Perra i höstas, nu har de kommit till användning. (Hade dem även på grattiskorten som jag visade häromdagen.) De är ju onekligen lite våriga!

Påskkärringen är min egen:)

3 kommentarer:

Katarina sa...

Jag tycker jättemycket om denna LO och jag gillade dina gamla border och din påsk kärring är så söt. Trevlig helg. Kram Katarina

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Påskkärringen är underbar!!
LOn nästan lika fin;-)

Ha en härlig lördag.
Kramis

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Påskkärringen är underbar!!
LOn nästan lika fin;-)

Ha en härlig lördag.
Kramis