söndag 9 december 2007

Jag har träffat honom!


Äntligen fick jag träffa lille Lucas! Såå söt - och jag kan bara hålla med Olivia - jag är kär! Här ligger han efter avslutad måltid och tar en liten powernap i pappas famn. Totalt ovetande om att hela omgivningen iakttar honom där han ligger!

Vi hade en mysig stund, och jag fick träffa "maman" igen - lika gullig och trevlig som alltid! Önskar bara att min tyska eller franska var bättre! Får väl börja öva! Men just den här gången behövdes inte så många ord - de lycksaliga uttrycken i att vara nära ett sådant litet mirakel är universella... Ett leende över en rap, eller ett "åhh" när han rynkade på lilla näsan förstår man i alla språk...
Lucas var precis så där gosigt nyfödd som en bebis ska vara - en ihopkrupen liten groda!

1 kommentar:

Olivia sa...

Gud vad fin han är! En ängel! Så stolt man är!!! ;)