måndag 3 december 2007

Två LO

Här kommer två relativt nya layouter. Har börjat med var sitt album till tjejerna, och försöker börja med bebisbilder. Men det är så mycket roligare att scrappa de nya fotona!
Här är i alla fall Ebba när hon bara är några månader gammal - och hörru Nunny - vems tår är det hon suger på egentligen;)
Ebba älskar ju rosa, därav färgvalet. Snart har hon nog kommit ur den rosa prinsessperioden, så då kan jag byta färgtema...

Här är så en LO på Stina. Hon är runt nio månader gammal, och jag minns hur söt jag tyckte hon var i de där kläderna! Jag har försökt efterapa hennes kläder med mitt pappersval och härma byxornas rutor med mina små pappersrutor. Och var färgerna kommer ifrån är ju inte så svårt att förstå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej mamma!!!

Hittade du inget på mig? Jag vill också vara med på bild. Även om jag inte alltid har velat vara det... Hehe...:P

Många kramar från din äääääälskade dotter!!! =D

annannadesign sa...

Jodå älskling - men den enda nya LO på dig var alldeles suddig när jag skulle lägga upp den igår, så jag fotar den och återkommer! Puss på dig!