onsdag 19 december 2007

Vår slarvmaja!!

Just det, lovade ju en annan typ av bilder häromdagen... Våra tjejer är fantastiskt snälla och omtänksamma och gulliga och... ja, ni vet - allt en mor (och far) kan önska sig helt enkelt. För det mesta... Men ibland är de till salu... Som den kvällen förra veckan när jag kom ner för att lägga mig, och bara skulle gå ut och släcka i köket. Sist därifrån tidigare på kvällen var Maja, som efter träningen skulle äta lite pannkakor - nu låg hon och sov gott i sin säng sedan några timmar... Jag säger bara så här: det fick stå kvar tills hon kom ner till frukost nästa morgon! När hon suttit vid frukostbordet i säkert 3-4 minuter hörde jag bara ett "oj!" och sen ett "oj" till... och ett lite generat fniss... Undrar bara om hon lärde sig något...

Så här såg det ut.

Det här är väl inte så allvarligt (sylten var ändå nästan slut, och det var bara två pannkakor kvar i burken), men det visar väldigt tydligt på var hon har sitt huvud allt som oftast - under armen! Men jag älskar dig ändå gumman!

2 kommentarer:

Olivia sa...

Oooppsss Maja! ;-)))

annannadesign sa...

Ja, och inte har hon lärt sig något heller - hade jag inte varit så trött alldeles nyss, hade jag förevigat mer saker...