onsdag 21 maj 2008

Ett studentkort i högen...

En hel del grattiskort blir det varje vår! Och i år har turen kommit till skolavslutningar; studentkort såväl som "sluta-nian"-kort. Här är ett i högen. Jag har gjort det med min BIA. Den är fantastisk!



Blombården runt kortet är där bara p.g.a. ett misstag: När jag skriver text som måste hålla sig inom en viss ram, brukar jag göra en textruta (Tack Karin för tipset!) - den här gången glömde jag dock ta bort den svarta ramen runt texten (den är bara att välja vit på, så syns den inte) - och eftersom det var den sista snutten av det pappret fick kortet som egentligen var till en kille, bli till en tjej med lite blommor på... Blommorna kommer från Panduro, stämpeln (studenthatten) är köpt på Akademiebokhandeln för ungefär ett år sedan och pappret är BG. Jag kan inte visa mer än framsidan, eftersom man aldrig vet vem som smyger omkring här...

Jag är glad att det är så många uppvaktningar nu, eftersom det är det enda som får mig till scraphörnan!

För övrigt somnade jag med lite halsont i går kväll, och vaknade med ett helt rivjärn i halsen - så nu är det riktigt synd om mig! Jag har verkligen inte tid att vara sjuk!

1 kommentar:

Olivia sa...

Men åh vilket underbart kort! Jag vill också ha en BIA tror jag!!! :)