söndag 25 maj 2008

Utan kök

... är vi! Claes har rivit det gamla köket och lagt golv om vartannat hela helgen. Jag har visserligen jobbat en del jag också, men är ganska lycklig över att vi bara äger en kofot... Fem vändor till tippen senare har vi nu ett totalt kalt kök, sånär som på kyl och frys. (Som införskaffades för ett drygt år sedan och får hänga med ett tag till hoppas jag!)

Jag har fotat massor, men inte hunnit tömma kameran än - jag lovar att återkomma!

Golvet är färdiglagt - och jag måste säga att jag otroligt imponerad av min käre makes förmåga att lära sig nya saker! Inga problem som han inte löser! Det blev fantastiskt snyggt dessutom.

Kök har vi inhyst i tvättstugan. Det är lite småjobbigt men det går - det blir väl inte direkt några gourmetmåltider här den närmsta tiden dock! Det som inte går att fixa på kokplatta eller värma i mikron går bort... Fast det klart - Ebba är nog ganska lycklig över makaroner och köttbullar, hon tycker det är lite jobbigt när hennes mamma måste testa nya recept hela tiden:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm...det höll ju inte sig så många timmar...

www.inteutanmig.blogspot.com

Hälsa gärna på, känner mig lite ensam i min nya anonyma värld..