onsdag 7 maj 2008

Mitt projekt bidde något helt annat!


Som vanligt när jag ska göra något blir det inte riktigt som jag har tänkt. Jag gjorde en bok till mina föräldrar (fast den har de inte fått än, så detaljer om den berättar jag om en annan dag) - men jag glömde fota den innan jag skickade iväg den... Så för att kunna visa upp den här tänkte jag göra en exakt likadan till Stina som vill ha en gästbok till sina kompisar att skriva i. Men som sagt, så bidde det inte!
Anledningen var att när jag började leta kartong till att göra bokens pärm av, hittade jag en gammal Higland Parkkartong. Så solnedgången man ser på Stinas bok är reklam för "Scotch Whisky"... Boken har jag fyllt med vanliga skrivarpapper. Jag har varvat vita med ljusgula och orangegula papper för att det skulle bli lite extra kul! Jag har bundit ihop den med min BIA (syns bara dåligt uppe i överkanten). Best friends klippte jag ur ett papper från Prima Marketing.
Nu när jag ser bilden här, tycker jag nästan som att det ser ut som en chokladkaka med mörk, god choklad! Ooops, bäst att gå och fixa lunch innan suget sätter in:)
Edit: Jag VET att det saknas en apostrof - men missade det innan scanningen...

3 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Vilken härlig bok du har gjort!!

Unknown sa...

Fiiiin bok!!
Nu är det bara receptboken kvar då, eller? ;-)

Tack för snälla kommentaren om mina kort. Har inte doodlat själv utan fick hjälp av Panduro :-)

Kommer du på maran förresten?

annannadesign sa...

Tack tjejer för beröm!

Skulle gärna gå på maran, men måste troligtvis hålla mig hemma den helgen, eftersom vi renoverar köket då... Men jag jobbar på det:)