onsdag 14 maj 2008

Hektisk dag...

Ujujuj, vad jag har hunnit med mycket idag!

Utvecklingssamtal med yngsta dottern
Synundersökning - nu har jag nya linser, så nu kan solen få komma tillbaka, så jag får använda solglasögon
Köpt nya kajalpennor - de gamla är säkert 7-8 år - hur fräscht är det?!
Höll på att gå in på Zone - nya favvobutiken, men kom att tänka på plånboken och vände därmed i dörren (=duktig!)
Varit och beställt golv och tapet till "nya" köket
Varit och köpt fläkt till samma kök:)
Varit och handlat mat
Börjat städa och röja i tvättstugan (för att få plats för det tillfälliga köket om några veckor)
Förberett inför jobbet i morgon - bl.a. rättat två olika prov
Lagat middag + två extra middagar att ha i frysen och bara värma under köksrenoveringen
Varit på Litteraturklubben

Och just det - kört tre maskiner med tvätt -det eviga nöjet...

Bäst av allt detta var såklart Litteraturklubben - alltid lika trevligt att umgås med tjejerna och prata litteratur! Tack för ikväll tjejer!

3 kommentarer:

Olivia sa...

Vad du sliter!!!

Just det, du är ledig på onsdagar.... jag hade ju glömt det! Lucas är ju BARA 5 och en halv månader och vi har inte sett dig en enda gång en onsdag!!!!!! Hhmmmmmmmmm........... ;-)

annannadesign sa...

Förstår inte vad du menar...:) Men ni har sett mig någon enstaka lördag...

Unknown sa...

Maj gadd - tror jag får börja titulera dig SuperAnna from nu!
Snacka om att leva i 120!