fredag 20 februari 2009

All hjärtans dag

Gjorde en gemensam bok till familjen som Alla hjärtans daggåva. Jag visar inte så mycket, för innehållet är kärleksord från mig till dem - inte till er alla där ute;)
Jag har använt vanlig enkel cardstock, där jag lekte lite med mina nya Tim Holtzmasker. Det var ju superkul! Köpte dem på Papprika förra fredagen, och jag har redan använt dem flera gånger. I höstas köpte jag dessutom visarna (också Tim H), och de kom ju väl till pass här.
Jag har använt mig av ett pappersark (dubbelsidigt) från teresa collins. (Också Papprika såklart!) Supersmidigt! Jag valde att inte dekorera sidorna särskilt mycket; jag ville att min journaling skulle få tala, men dessutom är pappren så fina i sig, att "prål" bara hade förstört. (I mina ögon...) Jag experimenterad också lite med min BIA, och satte bara två ringar uppe och två där nere - sitter jättebra - och ser lite annorlunda ut. (Däremot råkade jag göra ett hål för mycket...)
Här ser man i alla fall en glimt av pappren.

1 kommentar:

Katarina sa...

wow, skitsnygg. Trevlig helg. Kram!