tisdag 10 februari 2009

Ska man skratta eller gråta...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu...mycket idioter finns det...
Lånar den där till min sida.

anni sa...

Jag skrattar lite för att jag försöket titta utan ljud. Ska byta dator. Hade dock tänkt utmana dig först men ser att du redan visat nr 6, 6, 6. Om du har sorterat om eller fuskade förra gången så kna du väl vara med?!
kram / anni

annannadesign sa...

Malin: Låna på - vi måste ju sprida de goda skratten... (=elaka)
Anni: Du måste kolla med ljud - obeltalbar!! Jag har inte fuskat -men däremot har jag bilder på två ställen, så jag kan vara med en gång till:)

Olivia sa...

HAHAHAHHAHAHA Herregud så korkade!!! Tack för ett gott skratt!!!

Malin sa...

Obetalbart! Vilken planet kommer de ifrån?

Anonym sa...

Ojojoj!
Vad skönt! Min dag som börjat så dåligt blev helt plötsligt ganska kul!
Tack för ett gott skratt!