lördag 28 februari 2009

Hemma igen

Borta bra, men hemma bäst... Vi har haft en underbar vecka hos mormor och morfar, men efter att ha delat säng med en supertäppt, snarkande, fäktande Ebba är det skönt att sova i sin egen säng.

Vi har scrappat för fulla muggar - vi satt till 12 två kvällar i rad - och min kära syster verkar vara på god väg att fastna i scrapträsket även hon:)

Och jag har fått reda på att kusinhustrun smyger omkring härinne... dags att du ger dig tillkänna, U!

Jag har skrattat mer än jag gjort på länge, mycket tack vare lilla guddottern! Hon är i en underbar ålder (lätt att säga när man "bara" är moster - eller vad säger du syrran?!) - babblar i ett, och gör sig förstådd! Bästa ögonblicket under veckan var nog ändå när hon såg på mig med ett leende och sa: "Min Kajin" = Min Karin (hon har rationaliserat bort Anna).

I morgon får du komma och hälsa på mig på Papprika - jag visar lite olika BIA-projekt. Och hoppas på att prata lite strunt emellanåt också;)

Vi ses!

1 kommentar:

Maja sa...

"Mia kissa fädit" var väl ändå gulligt också? ^^ Personligen tycker jag också om "Maja vaken!" ;)
Kraam!