torsdag 5 februari 2009

Utmärkelse

Hej alla där ute! Här har det varit dött ett tag. Men nu hoppas jag snart på en ändring på det!

Jag har varit sjuk, men är nu på bättringsvägen, så förhoppningsvis orkar jag med att blogga lite också. Under min frånvaro har jag fått en utmärkelse av Katarina, och en fotoutmaning av Åsa. Jag återkommer till fotoutmaningen senare.

Detta är "kriterierna" för denna award:Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!
Eftersom jag varit lite seg med det här, så har de flesta av mina favvobloggar redan fått utmärkelsen... så jag har lite svårt att skicka vidare. Den här utmärkelsen verkar sprida sig bra ändå:)

1 kommentar:

clara sa...

så skönt att du mår bättre! Själv har jag åkt på tidernas influensa... ska inte ens försöka beklaga mej inför dej :)